HOME » BEZORGEN

Wij versturen via PostNL of DHL

De meeste producten zijn uit voorraad leverbaar. Wij vertrouwen erop dat jouw bestelling binnen 48 uur wordt afgeleverd door PostNL of DHL. Voor de bezorging zijn we echter afhankelijk van de snelheid van PostNL en DHL en de stiptheid van de postbode. Heb je vragen over de verzending neem dan gerust contact met ons op. Doe dit a.u.b. via mail en niet telefonisch. Via mail komt het meteen bij de juiste persoon terecht.

De besteldag bepaalt wanneer de levering aankomt.

De levertijd is afhankelijk van het bestelmoment. Bestelt u zaterdag of zondag dan versturen wij dinsdag. Bestelt u op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag voor 17.00 uur dan versturen wij de volgende dag.

Nieuwe service “Het gemak van mijn pakket”
Als klant wil je steeds meer zelf bepalen hoe en waar je het pakket kan ontvangen. Thuis, op het werk of juist op een afhaallocatie van post.nl tijdens de boodschappen. Met ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland zit er namelijk altijd een in de buurt. Kies de verzendwijze tijdens het betaalproces.

Aflevering binnen en buiten Europa
Bij verzending binnen en buiten Europa wordt een vergoeding voor de verzendkosten in rekening gebracht. Voor de juiste verzendkosten, per land,  kun je kiezen bij het uitchecken. Staat je land er niet bij? Dan leveren wij in principe niet. Wil je toch bestellen? Stuur een mail en wellicht kunnen we een oplossing bedenken.

 

Artikel niet naar wens?

Het kan natuurlijk voorkomen dat het bestelde artikel niet naar wens is. Geen probleem, stuur het artikel compleet, in de originele verpakking en ongedragen retour naar:

 

LUKX Optiekspecialisten

Spekstraat 2

2011HM Haarlem

 

Retour zenden is altijd op eigen kosten en risico. Zorg voor verzekerd vervoer indien u een kostbaar artikel wilt retourneren. Nadat het artikel terug gekomen is bij ons gaan wij over tot terugbetaling inclusief de verzendkosten.

 

Mochten er problemen ontstaan met het geleverde product, neemt u dan contact op met onze klantenservice via mail. Stuur duidelijke foto's van het probleem, uw factuur en we zullen snel reageren tijdens de dagen dat we geopend zijn.