• HAARLEM - Centrum
  • grote exclusieve collecties
  • unieke oogmeting op 1/100ste
  • online afspreken
HOME » BEZORGEN

LUKX is vooral een optiekbedrijf

We hebben -gelukkig- een hele drukke winkel en het kan voorkomen dat we niet toe komen aan de web-bestellingen, tijdens onze openingstijden. Heb je bloedspoed laat ons dit dan weten. We zullen altijd ons best doen om je bestelling te versnellen. Met name rond feestdagen lopen bestellingen vaak vertraging op, houd hier rekening mee.

Wij versturen via DHL

De meeste producten zijn uit voorraad leverbaar. Wij vertrouwen erop dat jouw bestelling binnen 48 uur wordt afgeleverd door DHL nadat je onze mail hebt gekregen dat het product is verstuurd. Voor de bezorging zijn we echter afhankelijk van de snelheid van DHL en de stiptheid van de koerier. Is het product niet op voorraad dan bestellen we dit direct bij onze leveranciers. Stelregel is dan dat de levering 1 week wordt uitgesteld.

Heb je vragen over de verzending neem dan gerust contact met ons op. Doe dit a.u.b. via mail en niet telefonisch. Via mail komt het meteen bij de juiste persoon terecht.

Aflevering binnen en buiten Europa
Bij verzending binnen en buiten Europa wordt een vergoeding voor de verzendkosten in rekening gebracht. Voor de juiste verzendkosten, per land,  kun je kiezen bij het uitchecken. In principe leveren we alleen in de EU. Wil je toch bestellen? Stuur een mail en wellicht kunnen we een oplossing bedenken.

 

Artikel niet naar wens?

Het kan natuurlijk voorkomen dat het bestelde artikel niet naar wens is. Geen probleem, stuur het artikel compleet, in de originele verpakking en ongedragen retour naar:

 

LUKX Optiekspecialisten

Spekstraat 2

2011HM Haarlem

 

Retour zenden is altijd op eigen kosten en risico. Zorg voor verzekerd vervoer indien u een kostbaar artikel wilt retourneren. Nadat het artikel terug gekomen is bij ons gaan wij over tot terugbetaling. Onze verzendkosten worden verrekend.

 

Mochten er problemen ontstaan met het geleverde product, neemt u dan contact op met onze klantenservice via mail. Stuur duidelijke foto's van het probleem, uw factuur en we zullen snel reageren tijdens de dagen dat we geopend zijn.